Много хора смятат, че времето около Коледа и Нова Година, както и зимните месеци януари и февруари, не са най-подходящият период за продажба на недвижим имот. Потенциалните купувачи все още възстановяват следпразничния си бюджет и започват да мислят за нови инвестиции в навечерието на пролетта. Това е добра възможност за продавачите да постегнат жилищата, които смятат да оферират на пазара, така че да придобият по-добър вид и да имат по-голям шанс за сключване на сделка при добра цена. Разбира се, никой не иска да влага твърде много средства, но има някои основни елементи, на които да обърнете внимание и с разумна сума да постигнете впечатляващи резултати. От платформата за недвижими имоти Domaza представят най-важните съвети от дизайнери, брокери и фотографи, специалисти в рекламирането и продажбата на недвижими имоти в България. Светлина и простор Интериорните дизайнери съветват да направите имота си възможно най-светъл и просторен. Първото нещо, с което трябва да се заемете е да приберете или изхвърлите всички ненужни или твърде лични вещи. Никой не обича разхвърляните и претрупани помещения, още повече, че купувачите трябва да имат възможност да си представят своите вещи в пространството, а не да им се натрапват вашите. Това е и основният съвет на всеки професионалист при подготовката на недвижим имот за рекламна фотосесия или видео заснемане. „Обезличаването на жилището е първата стъпка за добра реклама. Идеалният вариант е да се вижда само това, което наистина се продава“. Вдигнете щорите и отворете завесите. Нека помещенията бъдат максимално докоснати от естествена светлина, която е толкова важна за пълноценния живот в дома. Ако над прозорците ви висят счупени или повредени корнизи – ремонтирайте ги или ги сменете. Ако щорите са деформирани – по-добре ги махнете, ако не желаете да купите нови. Ако пердетата и завесите са избелели или накъсани – не рискувайте да ги видят купувачите. По-добре „голи“ прозорци, отколкото „дрипави“. Ремонтирайте дребните повреди Ако фугите на плочките в банята ви са почернели или по тавана има мухъл например, ще отблъснете голяма част от потенциалните клиенти. Няма да ви струва толкова много да почистите, а след това и да ликвидирате проблема като подмените фугите и пребоядисате тавана. Обърнете внимание и на батериите на душа и мивките, състоянието на санитарния фаянс, ключовете за осветление и на самите осветителни тела. Преценете кое може само да бъде почистено, и кое – подменено. Не забравяйте, че срещу малко пари можете да се сдобиете със спрей-боя, който покрива пласмасови, дървени и метални повърхности, и може да е вашето спасение за заличаване на пожълтели или обезцветени предмети. Не пренебрегвайте обзавеждането. Висящи врати на шкафове, силно надраскани плотове или скъсана дамаска на меката мебел ще навредят на „имиджа“ на предлагания от вас имот. Няколко нови панти, частично или цялостно претапициране на канапето, или „декоративна кръпка“, когато е възможно, няма да ви ощетят твърде много, но могат да ви помогнат да получите за имота цената, която искате. Във ваша помощ са и моментните и професионални лепила, с които можете да фиксирате лайсни и мебелни свръзки. Домът не е само четири стени, но… Освежаването на стените на имота, който искате да продадете е от първостепенно значение. Петна по латекса и скъсани тапети ще създадат неприятно усещане при огледа на купувачите. При избора на цветове е добре да не рискувате с твърде ярки и натрапчиви тонове, съветват интериорните дизайнери. Освен, че не всеки ги харесва, те „поглъщат“ светлината. Неутралната бежова палитра, например или универсалното бяло ще създадат усещане за чистота и простор. Ако все пак ви се иска да внесете свежа нотка и настроение, и сте привърженик на тенденциите в интериорния дизайн, може да изберете една стена, част от нея или да обкантите прозорците с актуалния за 2019 г. цвят – корал. Освен на стените, обърнете внимание също на таваните и на пода - премахнете възможно най-добре следите от замърсявания. Ако имате подови настилки като килими и мокети, които няма да продавате заедно с имота, по-добре ги махнете. Така ще спестите още един излишен детайл, а и ще направите огледите по-удобни както за клиентите, така и за вас при почистването след това. Добрата реклама увеличава шансовете за продажба Не е за подценяване подходът, който ще изберете при продажбата на вашия имот. Ако решите да го направите сами, рискувате няколко неща: - да направите неправилна преценка за пазарната стойност на жилището и това да го направи непродаваемо - да сведете до минимум кръга от хора, които ще разберат, че продавате - да попаднете на недобросъвестни клиенти. от сайта abv.bg
Нашият сайт ползва бисквитки! Молим ви да се запознаете с нашата Политиката за личните данни